Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 noiembrie 2011

Ziua cea mare...

Paradoxal, inainte sa merg la studio, am fost la ultimul job sa imi iau banii...ok!
 Ajunsa in studio, erau aproximativ 7 tipe ce radeau si povesteau la tigara, alaturi de un nene, din cate am inteles e un fel de asociat...Intrand, am fost asaltata de toate privirile. Patroana intrase in birou, iar eu am ramas inlemnita acolo...n-am zis nimic, nici salut! Apoi am mers in birou unde mi s-au facut o serie de poze normale, pentru inscrierea pe site si alte proceduri...Am stabilit ca maine dimineata la 8 sa incep prima mea zi de..."munca" alaturi de o tipa ce ma va intitia....Ma simt undeva in aer, ciudat! O prietena imi zice "Nu esti in apele tale...ce e cu tine?"...i-am zis un motiv la intamplare...
Abia astept sa se limpezeasca situatia, ori sa ma acomodez si sa fie bine, sa imi placa, ori sa fug cat ma tin picioarele, doar sa fiu linistita...

2 comentarii: