Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 30 noiembrie 2011

A2a zi.

A fost mai buna ca prima, din punct de vedere financiar desi in prima zi m-am "imprietenit" cu cineva ce mi-a trimis o suma frumusica prin Western Union, doar pentru ca vorbim prin mail. In studio timpul trece rapid, iar asta ma bucura. Incepe sa imi placa ceea ce fac...vand iluzii unor oameni ce nu au curajul sa traiasca dincolo de un monitor, ori nu stiu cum sa o faca, ori nu gasesc persoanele ce sa le satisfaca fanteziile(cele care includ lucruri scarboase, de ex fecale ,urina etc; eu nu prestez aceste lucruri, dar sunt destule fete care o fac, doar sub forma de fake si clinetul plateste bani grei pentru asta...) Inca ma uimesc cate fete presteaza in domeniul asta, de la cele cu aspect cuminte pana la pitipoancele de club...
Noaptea trecuta eram in pat cu barbatul ce il iubesc! Desi ne-am terminat relatia...continuam sa ne amagim in acelasi pat. Din una in alta, am ajuns sa ne spunem ofurile din ultimul timp....ma intreaba:
- Si...in cazul asta cum te descurci daca nu mai lucrezi?
- Hmm....ma descurc eu!
- Te-ai apucat de videochat?
- Daaa...asta era, videochat. (rad)....Nu, momentan nu mai caut job , macar pana la sfarsitul anului, in plus nu-mi permite facultatea...Apropo, stii ca am predat?
- Te-ai vazut de dupa catedra?:)))
..................................................................................................................................................................

Minciunile curg...cel mai greu imi e sa ma prefac sau sa inventez reactii instantanee care sa nu ma dea de gol...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu