Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 noiembrie 2011

Prima zi!

- Neata, pot fuma o tigara?
- Dom'soara ai intarziat, la 8 incepe programul...
Zambesc prosteste si :
- Stiu...dar fiind prima zi, nu intru direct in actiune. Am sa fiu punctuala pe viitor...
Ma duce sa imi faca cunostinta cu teamlider-ul meu...tipa fiind un pic ocupata, iata ca am avut timp si de tigara dorita. Toata noaptea nu am putut dormi, m-am trezit la 6, ceea ce nu reuseam niciodata , eram foarte stresata  de parca as merge sa ucid pe cineva....
In final A. vine si imi explica una alta, despre trucuri(doameee, nu credeam ca exista asa ceva, ma bufnea rasu), despre studio si imi raspundea la nelamuriri. 
In final, dupa vreo 4 ore de initiere in tainele meseriei, ma loghez pe un site, singurul pentru care momentan am primit acceptul. Nu stiu daca e doar norocul incepatorului, sau pur si simplu am fost placuta dar pentru aproximativ 10 minute de...doar vorbit (imbracata)  am facut ceva bani si contact cu o persoana ce deja mi-a trimis bani in particular , doar pentru simplu fapt ca vrea sa vb cu mine si sa ma ajute...
Avand unele pb, nu am mai fost la studio cateva zile(programul mi-l fac dupa cum vreau eu, alta bila alba pentru acest studio), maine urmeaza a doua zi care sper sa imi lase o senzatie , cel putin la fel de placuta ca in prima zi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu