Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 10 decembrie 2011

The game never ends....

Eram in studio cand imi suna telefonul.
- Alo!...
- Alo! Deranjez? Hai, sun-ma cand poti!(ma simte din voce, dintr-un simplu alo, ca ceva nu e  in regula).
- Aaa, nu chiar. Ok.
Mereu s-a gandit la ce e mai rau, deja parca i-am vazut filmul din cap "eu in patul altuia...".
Termin programul si in taxi il sun.
.............................................................................................................................
(In urma cu doua zile party, la o vila, intr-o zona rezidentiala)Lume buna, barbati insurati , studente tinere...muuuult alcool si dans.
Avand ceva mai multe pahare la bord, tastez :
"Mi-am reluat viata mea de dinainte sa te cunosc, am bani sa-mi permit ce vreau, am cativa catelusi ce ma asteapta in masini de lux in parcare doar poate mi-o trag...am tot ce inainte ma multumea....acum nimic nu ma implineste. Te iubesc, asa cum esti si pentru ceea ce esti....sunt mai mult decat beata..."
" Maine am sa regret ce am zis din orgoliu..."
..........................................................................................................................
- Ti-am stricta vreo combinatie?
- De ce tot timpul te gandesti la ce e mai rau?! Serios...hai lasa n-am chef de explicatii, ce vrei?
- In legatura cu mesajele ...
- N-am chef sa vorbesc despre asta, eram beata!
- Stiu, te inteleg, la bautura asa sunt si eu si...de ce nu mi-ai raspuns la telefon, de ce crezi ca mereu vreau sa ne certam..
- Am zis ca nu discut despre asta, ce vrei?
- Ce faci diseara?....
- In club cu fetele. De ce?
- Vroiam sa iti stiu planul, vreau sa te vad...
- Ok, vorbim, te anunt mai tarziu ce voi face exact...
................................................................................................................................................................
Diseara ne vom intalni in club, vom iesi a1000a oara impreuna, desi nu mai formam un cuplu. vom fi reciproc gelosi cand el va vorbi cu fete, sau eu voi fi abordata de diferiti barbati calora le voi zambi jucandu-mi rolul. Ne vom certa, vom pleca impreuna acasa la el, vom face sex ca doi nebuni, iar dimineata fiecare pe drumul lui...pana data viitoare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu